Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/nasrblog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كريم باقري سرمربي پرسپوليس كريم باقري سرمربي پرسپوليس

همراه با قهرمانان ورزشی

خوشحالم كريم باقري سرمربي پرسپوليس نشد | بيفوما به من گفت دوست دارد كجا بازي كند | كارتال به يك شرط مربي خوبي است

حسين كعبي، مربي استقلال خوزستان بعد از تساوي مقابل گل‌گهر مي‌گويد حاشيه‌هاي انتقال يك بازيكن در هفته‌هاي اخير تاثير منفي روي نتايج استقلال خوزستان گذاشت ولي براي بازي هفته بعد با استقلال انگيزه‌هاي زيادي دارند. كعبي معتقد است كه استقلال خوزستان با حفظ اين كادر فني و بازيكنان حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

گفت‌وگوي حسين كعبي با روزنامه همشهري را در ادامه مي‌خوانيد:

*بازي سخت و نفسگيري مقابل گل‌گهر داشتيد. تساوي عادلانه بود؟

بعد از بازي سنگين مقابل آلومينيوم اراك در ابتداي نيم‌فصل دوم به دليل سرماي شديد و هواي بد بچه‌هاي استقلال خوزستان خيلي اذيت شدند از طرف ديگر بازيكنان بعد از يك نيم‌فصل سخت مرخصي بودند و بعد از بازگشت بازيكنان براي برگشت به ثبات كار خيلي سختي داشتيم. در بازي با گل‌گهر هم مي‌توانستيم برنده باشيم و هم بازنده. به نظر من گل‌گهر خيلي خوب بازي كرد ولي اگر در نيمه اول و در دقيقه ۶ از موقعيت استفاده بهتري كرده بوديم با گل سجاد به جاي يك گل با ۲ گل پيش مي‌افتاديم. در نيمه دوم هم ورق برگشت و گل‌گهر خيلي ما را تحت فشار گذاشت و ما به دليل كم‌دقتي بازيكنان نتوانستيم از ضدحمله‌ها به خوبي استفاده كنيم و درنهايت گل تساوي را خورديم.

*استقلال خوزستان به هشتمين تساوي فصل رسيد. دليل اين همه تساوي چيست؟

شرايط در جدول طوري است كه تيم‌ها خيلي اختلاف امتياز ندارند و اگر تيمي ۲ بازي را پيروز شود جزو مدعيان سهميه خواهد بود. در مورد شرايط تيم استقلال خوزستان بايد بگويم كه اين تيم هم هر سال براي نيفتادن مي‌جنگيد ولي امسال باوجود سرمربي جديد و سه بازيكن اصلي نسبت به فصل گذشته عملكرد خوبي داشتيم و اگر بتوانيم اين تيم را براي فصل بعد حفظ كنيم قطعا شرايط تيم استقلال خوزستان خيلي بهتر مي‌شود.

*بوژوويچ چه تفكري دارد. چون مقابل تيم‌هايي مثل استقلال و پرسپوليس در نيم‌فصل اول سه امتياز گرفتيد اما در بازي‌هاي ساده‌تر خيلي امتياز از دست داديد.

با آمدن بيفوما اتفاقاتي خوبي براي اين بازيكن و استقلال خوزستان افتاد و اين بازيكن به تيم ما عادت كرده و بچه‌هاي استقلال خوزستان هم به بيفوما همين حس را دارند اما عملكرد خوب بيفوما باعث شد تا تيم‌هاي زيادي دنبال او باشند و همين باعث حاشيه در استقلال خوزستان شد كه طبيعتا روي نتايج تاحدودي هم تاثير منفي گذاشت.

*بيفوما ماندني است يا نه؟

بيفوما شخصا با من و سرمربي صحبت كرد و گفت كه مي‌مانم. بازيكن خيلي حرفه‌اي و در تمرين بي‌نظير است ولي متاسفانه يكسري دوستان استقلال خوزستان را به حاشيه بردند اما تمركز ما روي تيم خودمان است.

*هفته بعد بايد به مصاف استقلال برويد. پيش‌بيني تو از اين بازي چيست؟

بازي خيلي سختي است اما قبل از هر چيز براي اين وضعيت استقلال ناراحتم كه در اين جايگاه قرار گرفته، صادقانه بايد گفت اگر تيم‌هايي مثل استقلال، پرسپوليس، تراكتور، نساجي، فولاد و سپاهان كه هواداران زيادي دارند را نداشته باشيم فوتبال ما لذتي ندارد. در كل بازيكنان براي بازي مقابل استقلال و پرسپوليس انگيزه‌هاي خاصي دارند. ما براي اين بازي اول به دنبال اين هستيم كه خوب بازي كنيم و بعد نتيجه هم بگيريم و اميدوارم هر تيمي لياقت داشته باشد سه امتياز بازي را بگيرد.

*كمي در مورد پرسپوليس صحبت كن. حضور كارتال چقدر مي‌تواند به اين تيم كمك كند؟

اول از همه خيلي خوشحال شدم كريم باقري سرمربي پرسپوليس نشد چون شخصيت آرام و جنتلمني دارد و ما دوست نداريم اين شخصيت زير سوال برود. اين را هم بگويم كه افشين پيرواني امتياز بزرگ پرسپوليس است و آرامش نيمكت پرسپوليس به خاطر اوست. بازيكنان پرسپوليس چند سال در كنار هم بازي كردند و با كمك افشين پيرواني و كريم باقري به اين مربي تازه‌وارد اتفاقات خوبي براي پرسپوليس خواهد افتاد چون من رزومه كارتال را نگاه كردم به نظر من مربي خوبي است به شرطي كه در ليگ ما جوابگو باشد. ليگ ما واقعا حساب كتاب ندارد و به نظر من سخت‌ترين ليگ دنياست. الان مربي شدم و مي‌بينم كار در ليگ برتر نسبت به زمانيكه بازي مي‌كردم خيلي سخت‌تر است. من اگر شغلم را دوست نداشتم و آن تعداد كمي كه به من علاقه دارند، نبودند مطمئن باشد كه به مربيگري ادامه نمي‌دادم. دليل ندارد كه اگر يك زمان بازيكن بزرگي بودي مربي بزرگي هم باشي.

*آيا استقلال خوزستان در پايان فصل مي‌تواند رتبه بهتري را كسب كند؟

جايگاه استقلال خوزستان اگر منطقي باشيم با اين بودجه‌اي كه براي باشگاه هزينه شد فكر مي‌كنم بالاتر از رتبه دهم باشيم و البته اين را در نظر بگيريد كه پنجره ما بسته است و اگر مي‌توانستيم بازيكن بگيريم آنموقع مي‌گفتم جزو پنج تيم هستيم.

*مدعي اصلي قهرماني را چه تيمي مي‌بيني؟

بعد از قهرماني استقلال خوزستان به اين تجربه رسيدم كه پيش‌بيني فوتبال ما خيلي سخت است و از آن به بعد مي‌گويم قهرمان روز آخر مشخص مي‌شود و به نظر من به غير از سه تيم بالاي جدول حتي فولاد هم مدعي است.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/11/10 ساعت: ۲۳ توسط:championupdates :